Покровський район
www.pokrov-rn.dp.gov.ua


Облдержадміністрацією підведені підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року. Протягом звітного періоду до облдержадміністрації надійшло 4205 звернень, що на 21,2% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (І півріччя 2012 року – 5334 звернення).

Громадянами порушено 4568 питань, головними з яких є: комунального господарства – 1296 звернень (28,4% від загальної кількості питань); соціального захисту – 1045 звернень (22,9%); аграрної політики і земельних відносин – 397 звернень (8,7%); житлової політики – 392 звернення (8,6%); охорони здоров’я – 244 звернення (5,3%).
Питання економічної, цінової політики становлять 4,0%; праці і заробітної плати – 3,5%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3,5%; транспорту і зв’язку – 3,0%; освіти, наукової діяльності – 2,4%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 1,1%; культури та культурної спадщини – 1,0%; фінансової, податкової, митної політики – 0,9%; екології та природних ресурсів – 0,7%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,3%; промислової політики – 0,2%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань освіти, наукової діяльності – на 9,1%; діяльності об’єднань громадян, релігії – на 28,6%.
Зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування – на 53,3%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – на 33,9%; екології та природних ресурсів – на 25,0%; соціального захисту – на 28,6%; охорони здоров’я – на 26,1%; транспорту і зв’язку – на 24,5%; комунального господарства – на 21,6%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – на 21,4%; житлової політики – на 14,6%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – на 14,3%; праці і заробітної плати – на 8,1%; аграрної політики і земельних відносин – на 3,2%; фінансової, податкової, митної політики – на 17,6%.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (39,6% від загальної кількості). Крім того, частка звернень від робітників становить 2,3%, працівників бюджетної сфери – 1,3%, підприємців – 0,9%, безробітних – 0,9%, селян – 0,7%, учнів та студентів – 0,4%, державних службовців – 0,2%, військовослужбовців – 0,1%.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Від громадян зазначених категорій отримано 1085 звернень, або 25,8% від загальної кількості. З метою підтримки 994 сімей громадян зазначених категорій за рахунок обласного бюджету виділено 350,2 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Робота із зверненнями громадян в облдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації. Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, розташованого за адресою: пр.Кірова, 1, І поверх. Складовими центру „Відкрита влада” є:
центр прийому громадян;
офіс адміністративних послуг;
сектор забезпечення доступу до публічної інформації;
центр надання безоплатної первинної правової допомоги;
веб-портал „Відкрита влада” (www.openpower.dp.gov.ua).

Особистим прийомам громадян в облдержадміністрації приділяється особлива увага, відпрацьовано дієвий механізм та чіткий порядок їх проведення. Протягом І півріччя 2013 року керівництвом облдержадміністрації згідно із затвердженими графіками здійснено 124 особистих прийоми громадян, у тому числі 61 – виїзний, під час яких розглянуто 889 звернень (або 21,1% від загальної кількості).
З метою забезпечення вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в центрі „Відкрита влада” облаштовані місця на І поверсі, кабінет №6, для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації. Створені необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію (щодня з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45, субота, неділя – вихідні).
Крім того, у центрі на І поверсі облдержадміністрації в кабінеті №5 облаштовані також місця для надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам. Під час особистого прийому особам, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, працівниками юридичного управління та департаменту взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації надаються роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов’язків. Правова допомога надається щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00.
Заходи, вжиті облдержадміністрацією, спрямовані на упровадження нових форм спілкування влади і громадян, досягнення прозорості дій, налагодження ефективної взаємодії з громадськістю.

Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації